T1

Ohjelmointiosaaminen

ohjelmoinnillinen ajattelu | tutkiva työskentely ja tuottaminen | ohjelmoidut ympäristöt

Espoon ops:

Kehittyvän tvt:n mahdollisuuksia käytetään liikunnan opetuksessa tarkoituksenmukaisesti.

T1: Kannustaa oppilasta fyysiseen aktiivisuuteen, kokeilemaan itsenäisesti ja yhdessä uusia, erilaisia liikuntatehtäviä sekä rohkaista ilmaisemaan itseään liikunnan avulla 

S1: Opetukseen sisältyy runsaasti fyysisesti aktiivista toimintaa. Opetukseen valitaan leikkejä ja tehtäviä sekä liikuntamuotoja, joita harjoitellaan erilaisissa oppimisympäristöissä (kuten salissa, luonnossa, lumella ja jäällä). Kehonhallintaa edistetään käyttämällä tehtäviä (kuten voimistelu- ja musiikkileikkejä), joissa harjaannutetaan kehonhahmotusta, ilmaisua ja rytmin mukaan liikkumista. 

Espoon näkökulma:

Kannustetaan liikkumaan ja osallistumaan monipuolisesti sekä kokemaan iloa ja onnistumista. Tuetaan oppilaan liikunnallista ilmaisua. Korostetaan fyysisesti aktiivisen koulupäivän merkitystä. KULPS-liikuntapolun mahdollistamat lajikokeilut. (2. lk)

Tavoitteena vuosiluokalla 2 

Digitaalisen osaamisen kuvaukset:

Opettajan kommentit


Oppilaiden kommentit


Muita tietoja